Overslaan en naar de inhoud gaan

Young Originals begint social influencer platform

Het platform draagt de naam YIM Social.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het kids- en jongerenmarketingbureau richt zich met YIM Social op bedrijven in de Benelux die kids, jongeren en families willen bereiken.

Young Originals biedt met YIM Social een tool die fungeert als een marktplaats tussen merken en content creators, die veel volgers hebben in de niche. Past het merk en het campagne-aanbod bij de content creator en vice versa, dan is er een match. Vervolgens coördineert Young Originals de campagne en bewaakt de belangen van beide partijen. &;Alleen op deze manier wordt er &;credible&;, onafhankelijke en professionele content gecreëerd en gepubliceerd&;, zegt Hanneke Bouma, strategisch partner van Young Originals.

Bouma: &;Net als in andere branches spelen ook in de kids & jongerenbranche content creators als brand ambassadors een steeds grotere rol als het gaat om het bereiken van de doelgroep. Op basis van onze ervaringen opgedaan tijdens uiteenlopende campagnes, is YIM Social ontstaan. We willen bedrijven ontzorgen door de onderhandeling tussen merk en content creator over te nemen, door het productietraject te coördineren, maar ook door advies uit te brengen aan merken en de creators.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in