Overslaan en naar de inhoud gaan

Passie 'nieuwe vakantiemotivatie' volgens Booking.com

De reisorganisatie maakt het mogelijk om vakantiebestemmingen te selecteren op interesses en hobby’s.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe campagne ‘Passions’ is de opvolger van ‘’, eveneens ontwikkeld door reclamebureau .

related partner content for mobile comes here

 introduceert met de campagne zijn verbeterde zoekmachine, die beter moet passen bij de wensen van de huidige consument. Waar eerst enkel gezocht kon worden op bestemming en accomodatie, moet het zoeken op interesses de kans op een ‘geslaagde’ vakantie vergroten.

Inspireren en aanmoedigen

‘Om te begrijpen hoe belangrijk passie is voor de zoektocht naar een geschikte vakantie, zijn we begonnen met het verbeteren van het startpunt: de zoektocht zelf’, vertelt , chief marketing officer bij . ‘Met de kracht van technologie kunnen we naast een faciliterende rol, mensen inspireren en aanmoedigen om nieuwe bestemmingen te ontdekken op basis van hun interesses.’

In de campagne staan enkele bijzondere passie’s in de spotlight, als het dansen van een Haka, het zoeken van truffels of vechten als ridders uit de middeleeuwen.

‘Creatief zijn wij geïnspireerd door het enthousiasme en de bijzondere passie’s van enkele Booking-fans’, voegt , creative director , toe. ‘Met de campagne hopen wij mensen te inspireren om met hun reizen hun passie te volgen.’

De internationale campagne is als eerste te zien in onder andere het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en Canada en zal later deze maand in de overige markten worden gelanceerd:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
BOOKING.COM
Chief Marketing Officer Pepijn Rijvers
Head of Brand Manuel Douchez
Brand Communications Director Andrew Smith
Digital Brand Director Ash Choudhury
Senior Brand Comms Manager Diana Marcela Agudelo Hernandez
Senior Digital Brand Manager Luis Ortiz
Brand Specialist Robert Schreuders
Senior Media Planner Oliver Shayer
Media Planner Kelly Lee
Media Specialist Marie Lootvoet
Head of Social Media Julian Poole
Global PR Manager Megan Smith

WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM
Executive Creative Director Mark Bernath & Eric Quennoy
Creative Director Genevieve Hoey, Sean Condon, Joe Burrin
Head of Broadcast Production Joe Togneri
Broadcast Producer Jaime Tan
Broadcast Assist. Producer Khalid El Khouani
Strategic Planner Emma Wiseman
Communications Planner Josh Chang
Digital Planner Greg White
Managing Director Blake Harrop
Group Account Director Nick Owen
Account Director Aitziber Izurrategui
Account Manager Caroline-Melody Meyer / Alice Lombard
Head of Design Joe Burrin
Designer Thomas Payne
Project Manager Jackie Barbour
Business Affairs Kacey Kelley

FILM PRODUCTION
PRODUCTION COMPANY MJZ
Director Matthijs Van Heijningen
Director of Photography Joost Van Gelder
Producer Amy Appleton
Executive Producer Helen Kenny
EDITING COMPANY Circus
Editor Jono Griffith
Edit Assistant Adam Buckmaster
AUDIO POST Grand Central Recording Studios
Sound Designer/MixerRaja Sehgal
Additional Tracklay Aaron Taffel
MUSIC A-Bomb Music London
Artist / Title Diogo Vasconcellos, Greg Hatwell/ History Diogo Vasconcellos, Greg Hatwell/ Haka Simon Porter/ Truffles (TBC!)
Music Company A-Bomb Music London

POST PRODUCTION The Moving Picture Company, London
2D VFX Supervisor Bevis Jones
2D Assists Fabrzio Ghiso, George Brunt
CG Lead Michael Diprose
CG Fabian Frank, Chloe Dawe, Daniel Kmet, Matthew Gifford, Tim van-Hussen, Thanos Topouzis, Bjorn Blaaberg, Inigo Roy
Telecine Jean Clement
Producer Dafydd Upsdell

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in