Unilever en Mindshare breiden programmatic uit in Azië
Het initiatief, dat loopt in Singapore, heeft de naam Ultra meegekregen: Unilever Trading Desk. Het project heeft een hybride vorm, aldus Unilever: de desk is eigendom van Unilever, maar Mindshare is aangetrokken om een en ander een kickstart te geven in deze beginfase.
Unilever hoopt op 2 fronten te profiteren van de automated planning. Ten eerste de mogelijkheid om beter te kunnen targeten en relevantere berichten naar consumenten te kunnen sturen, ten tweede om efficienter in te kunnen kopen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMindshare en Unilever zijn inmiddels een paar maanden aan het testen om te kijken of de juiste tools gebruikt worden, en welke partners het beste bij dit model passen.
Tijd om op te schalen
De desk kende overigens een softlaunch in oktober 2015. Nu is het tijd om op te schalen, aldus Unilever. Tijdens de pilot werd er gewerkt met enkele campagnes in 1 categorie, maar nu is de desk dus klaar voor meerdere campagnes in meerdere markten, in verschillende categorieën.
Bron: Campaign Asia
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid