Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank waardevolste bankmerk

De Rabobank blijft het waardevolste bankmerk van Nederland, volgens The Banker / BrandFinance Banking 500.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank vertegenwoordigt volgens het rapport een waarde van 7.406 miljoen dollar, maar daalt in de Top 500 van 25 naar 29. ING staat op nummer 37 en vertegenwoordigt een waarde van 6.111 miljoen dollar. Magazine The Banker publiceerde het rapport op de dag dat SNS Reaal werd genationaliseerd; deze bank haalde als vijfde Nederlandse bankmerk de lijst en neemt met een waarde van 165 miljoen de 467 plaats in.

related partner content for mobile comes here

De Nederlandse top 5:
1. Rabobank (7.406 mln)
2. ING (6.111 mln)
3. ABN Amro (3.439 mln)
4. Van Lanschot (167 mln)
5. SNS Reaal (165 mln)

Alle Nederlandse banken dalen in de ranking, net als andere Europese banken. Er staan slechts vijf Europese banken in de top 20; de banken uit Noord-Amerika en het verre oosten maken de dienst uit.
De top 10:
1. Wells Fargo
2. Chase
3. HSBC
4. Bank of America
5. Citi
6. Santander
7. ICBC
8. American Express
9. BNP Paribas
10. China Construction Bank

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in