
Dit abonnement biedt klanten de gratis mogelijkheid om elke maand de bel-, sms- en databundel omhoog/omlaag bij te stellen.
De campagne bestaat onder andere uit een tv-commercial. We zien hierin de familie Van Doorn waar vader Erik toekijkt hoe zijn tienerzoon Jesse zijn eerste grote liefde beleeft. Dagelijks is het verliefde stel uren in de weer met de telefoon. Helaas is de kalverliefde maar van korte duur wanneer Jesse zijn vriendinnetje op het schoolfeest ziet dansen met een ander. Vader Erik reageert troostend door aan te geven dat het mobiele abonnement gelukkig wel weer omlaag bijgesteld kan worden.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftNaast de tv-commercial zullen print, outdoor, online en radio worden ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee