(Campagne) KPN mobiel abonnement
KPN start vanaf 4 februari een nieuwe campagne voor zijn KPN Mobiel Abonnement.
Dit abonnement biedt klanten de gratis mogelijkheid om elke maand de bel-, sms- en databundel omhoog/omlaag bij te stellen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne bestaat onder andere uit een tv-commercial. We zien hierin de familie Van Doorn waar vader Erik toekijkt hoe zijn tienerzoon Jesse zijn eerste grote liefde beleeft. Dagelijks is het verliefde stel uren in de weer met de telefoon. Helaas is de kalverliefde maar van korte duur wanneer Jesse zijn vriendinnetje op het schoolfeest ziet dansen met een ander. Vader Erik reageert troostend door aan te geven dat het mobiele abonnement gelukkig wel weer omlaag bijgesteld kan worden.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaNaast de tv-commercial zullen print, outdoor, online en radio worden ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid