Indiaas FMCG-bedrijf ITC breidt uit met lokale merken
Als het gaat om ontbijtgranen, chocola en babyvoedsel, voeren in India buitenlandse merken de boventoon. Het Indiase FMCG-bedrijf ITC wil…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
ITC wil in India investeren in de ontwikkeling en branding van nieuwe merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
British American Tobacco is mede-eigenaar van ITC. Het bedrijf verdient nog steeds aardig aan de verkoop van sigaretten (40 procent van de omzet), maar wil nu vooral uitbreiden met sterke, lokale foodmerken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSITC is het snelst groeiende FMCG-bedrijf in India. Merken onder de ITC-vlag zijn onder andere Sunfeast (biscuit), Bingo (zoutjes) en Candyman (snoep). ITC wil snel een start maken de chocoladecategorie.
Bron: Economic Times
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid