Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank troost klant na inbraak

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Inbraken zijn nooit fijn. Helaas overkwam het Lien. Bij de inbraak was ook haar persoonlijke spaarpotje vernietigd. Rabobank schiet gelukkig te hulp via Twitter. 

related partner content for mobile comes here

 

1. Lien legt de crisissituatie uit.

2. Rabobank reageert en komt met zowel slecht als goed nieuws.

3. Lien ziet deze oplossing wel zitten.

4. Een biggetje vervoeren is natuurlijk vakmanschap en Rabobank vraagt om de hulp van PostNL.

5. PostNL reageert gepast. 

6. Maar Rabobank is nog niet helemaal gerustgesteld.

7. Ze vragen wel nog om een kleine gunst...

8. Dat zit wel knor!

9. Op het laatste moment gaat het allemaal toch nog bijna fout...

10. Gelukkig! Eind goed al goed!

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in