Rabobank troost klant na inbraak


Inbraken zijn nooit fijn. Helaas overkwam het Lien. Bij de inbraak was ook haar persoonlijke spaarpotje vernietigd. Rabobank schiet gelukkig te hulp via Twitter.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1. Lien legt de crisissituatie uit.
reactie_lien_spaarknor.png
2. Rabobank reageert en komt met zowel slecht als goed nieuws.
526x141xreactie1_rabobank_spaarknor.png.pagespeed.ic_.2VoMcCthrk.png
526x105xreactie2_rabobank_spaarknor.png.pagespeed.ic_.WySpnUipZE.png
3. Lien ziet deze oplossing wel zitten.
496x105xreactie2_lien_spaarknor.png.pagespeed.ic_.ZeECgFP06-.png
4. Een biggetje vervoeren is natuurlijk vakmanschap en Rabobank vraagt om de hulp van PostNL.
528x472xreactie3_rabobank_spaarknor.png.pagespeed.ic_.bEDoICHw_G.jpg
5. PostNL reageert gepast.
reactie1_postnl_spaarknor.png
6. Maar Rabobank is nog niet helemaal gerustgesteld.
reactie4_rabobank_spaarknor.png
7. Ze vragen wel nog om een kleine gunst...
reactie5_rabobank_spaarknor.png
8. Dat zit wel knor!
reactie3_lien_spaarknor.png
9. Op het laatste moment gaat het allemaal toch nog bijna fout...
reactie6_rabobank_spaarknor.png
reactie7_rabobank_spaarknor.png
10. Gelukkig! Eind goed al goed!
reactie4_lien_spaarknoreindgoedalgoedtevredenklant.png
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid