ABN Amro reageert op negatieve reacties: 'Reclame speelt een beperkte rol in het bouwen aan vertrouwen'
De nieuwe campagne van ABN Amro lokte veel reacties uit. Tijd voor een reactie van het hoofd marketing en communicatie bij ABN Amro.
Een nieuwe positionering, een nieuwe campagne en een nieuwe pay-off. Deze maandag lanceerde ABN Amro de campagne ‘Wat is jouw verhaal?’ (bureau: N=5). De bank wil de klant meer centraal stellen, de kerngedachte van de nieuwe merkmissie van de bank luidt dan ook: 'Allemaal hebben we ons eigen verhaal. Onze eigen dromen en verlangens. Er is een bank die dat verhaal belangrijk vindt. Er naar luistert en iets mee doet.' (Een meer uitgebreide rationale van de nieuwe positionering leest u hier.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidPlex TV provides you with an https://vidmate.onl/ undeniably perfect streaming experience.
Plex Media Sever is an app that is https://tutuappx.com/ supported on Android, iOS, PC, MacOS, Roku, Chromecast and more platforms
Be you, https://plex.software/ as of now things arer goingo good to be frank.