Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 10 startups zijn geselecteerd voor het Startup Bootcamp e-commerce programma

Deelnemende teams zijn geselecteerd uit een recordaantal van meer dan zeshonderd aanmeldingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tien startups zijn afkomstig uit zes landen en representeren verschillende e-commerce disciplines, zoals analytics, ad Tech, payments, omnichannel, marketplaces en retail & commerce. 

related partner content for mobile comes here

De startups verhuizen in oktober naar Amsterdam. Daar worden ze in drie maanden, met hulp van 150 mentoren, klaargestoomd om zicht op 22 januari te presenteren tijdens Demo Day.

Aan het programma zullen vijf Nederlandse startups deelnemen.

(Nederland): maakt advies eenvoudig. Het wereldwijde online platform voor live deskundig advies.

(Portugal): maakt media-inhoud customised en interactief, en verhoogt zo de omzet en het webverkeer.

(Israël): levert verbluffend eenvoudig web-based design software voor alles rondom e-commerce.

(Nederland): bundelt afbeeldingen van stock providers om gebruikers in staat te stellen om te zoeken, vergelijken en om beelden te kopen van meerdere leveranciers op één platform.

(Griekenland): is een interactieve salesoplossing voor merken en retailers in de kleding- en accessoiresmarkt. Brengt 24 uur per dag digitale 3D-ervaringen naar offline winkels.

(Nederland): maakt gemakkelijk en veilig nieuwe en gebruikte producten verkopen via social media, blog of website mogelijk. Moneylink handelt de betaling voor je af, informeert je bij een succesvolle verkoop en helpt je desgevraagd met het verzenden.

(Nederland): is een retail-centric reclamemodel dat retailers in staat stelt om hun inkomsten te genereren door middel van reclame, zonder verlies van verkeer en conversie.

(Tsjechië): is een eenvoudige maar krachtige tool om werknemers vaak en direct te beoordelen, te motiveren en te coachen. Skace heeft performance management opnieuw uitgevonden.

(Verenigd Koninkrijk): zorgt voor democratisering van &;Product & Channel Information Management&; voor kleine en grote e-commerce winkels.

(Nederland): maakt meten van de mening van uw klanten gemakkelijk. De technologie van TryLikes verzamelt antwoorden op vragen, analyseert en vergelijkt de resultaten.

Met ingang van deze nieuwe lichting lanceert Startupbootcamp voor dit programma de converteerbare obligatie. Per bedrijf wordt zo tussen de €50.000,- en €100.000,- extra funding mogelijk gemaakt, naast de standaard €15.000,- seed investment die Startupbootcamp ter beschikking stelt aan elk team dat aan het programma deelneemt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in