Prijzenoorlog België na komst AH
De komst Albert Heijn naar het Belgische Brasschaat ontketent er lokaal een prijzenoorlog.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nog voor de opening van de winkel van AH woensdagavond, hebben de concurrenten Delhaize en Colruyt daar hun prijzen verlaagd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Onze prijspolitiek laat toe om op lokale noden in te spelen. Niemand heeft het monopolie op de laagste prijzen', zegt een Delhaize-woordvoerder. 'Colruyt heeft op basis van de folder van AH zijn prijzen aangepast en zal dit desnoods ook doen na de opening van het AH-filiaal.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP 2011.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid