
De organisatie besloot daarom de tentoonstelling met een week te verlengen. Afgelopen zondag was de laatste dag. De bezoekers waardeerden de tentoonstelling met een 4,1 op een schaal van 5.
Van de bezoekers vindt 88 pct dat Nederland een eigen Reclamemuseum moet krijgen. Jan Knaap, namens het organiserende ReclameArsenaal: 'Reclame heeft hiermee aangetoond dat het waard is om bewaard en geëxposeerd te worden. Reclame is geen wegwerpartikel, maar maakt onderdeel uit van ons cultureel erfgoed, als je de tijd z’n werk laat doen.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHoogtepunten van de tentoonstelling waren onder andere de verkiezing van de ReclameKlassieker aller Tijden: de ‘Even Apeldoorn campagne’ van Centraal Beheer Achmea, het eerbetoon aan Rijk de Gooijer: de ReclameKlassieker onder de acteurs en het eerbetoon aan de ReclameKlassieker onder de reclamemakers: Bart Kuiper.
De tentoonstelling krijgt misschien een tweede leven aangeboden, zegt Knaap. 'Het ReclameArsenaal is benaderd door een museum dat over anderhalf jaar graag een ReclameKlassiekers Revisited tentoonstelling wil opzetten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee