Profshopper legt 'pijnlijke winkelsituaties' vast
Op de site ikwilmeeromzet.nl legt 'profshopper' Ad van Beek met de verborgen camera vast hoe winkelmedewerkers met hun klanten omgaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De missie van Van Beek is 'winkeliers een spiegel voorhouden en de verhalen van de consument een beeld geven'. ‘Zo moet het niet’-momenten worden afgewisseld door ‘zo kan het ook’-momenten op zijn site ikwilmeeromzet.nl.
Retailspecialist Van Beek wil 'het soms bedroevende niveau' van de service aan consumenten vastleggen. Op de site kunnen consumenten ook hun ervaringen achterlaten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid