Heineken zet Repudo in


Repudo is een nieuw initiatief dat een nieuwe dimensie aan communicatie moet toevoegen. Met Repudo kan een boodschap worden achtergelaten op een specifieke locatie, die de ontvanger ook alleen op die locatie kan ophalen. Dit in tegenstelling tot Foursquare en Gowalla waar gebruikers alleen inchecken. Repudo richt zich op schaarste in de digitale wereld. Als een ontvanger zijn boodschap heeft opgehaald, verdwijnt hij van de kaart. De boodschap wordt meegenomen in de telefoon en kan elders weer worden afgegeven, maar niet worden gemaild, getweet of gepost op Facebook. Lucas Tieleman, CEO Repudo: 'Omdat we schaarste creëren, ontstaat er een nieuwe wereld vol mogelijkheden. Bijvoorbeeld een virtueel gadget dat in een stad is verborgen. Slechts een, dus om het te krijgen, moet je er als eerste zijn.'
Consumenten kunnen Repudo ervaren via de Heineken Facebook-fanpagina. Door aan de game mee te doen, maken ze kans op een reis. De competitie eindigt 10 februari.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid