Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken zet Repudo in

LBi Lost Boys heeft voor Heineken een Facebook-game ontwikkeld waarin de locatie gebaseerde technologie Repudo is toegepast.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een nieuw initiatief dat een nieuwe dimensie aan communicatie moet toevoegen. Met Repudo kan een boodschap worden achtergelaten op een specifieke locatie, die de ontvanger ook alleen op die locatie kan ophalen. Dit in tegenstelling tot Foursquare en Gowalla waar gebruikers alleen inchecken. Repudo richt zich op schaarste in de digitale wereld. Als een ontvanger zijn boodschap heeft opgehaald, verdwijnt hij van de kaart. De boodschap wordt meegenomen in de telefoon en kan elders weer worden afgegeven, maar niet worden gemaild, getweet of gepost op Facebook. Lucas Tieleman, CEO Repudo: 'Omdat we schaarste creëren, ontstaat er een nieuwe wereld vol mogelijkheden. Bijvoorbeeld een virtueel gadget dat in een stad is verborgen. Slechts een, dus om het te krijgen, moet je er als eerste zijn.'

related partner content for mobile comes here

Consumenten kunnen Repudo ervaren via de . Door aan de game mee te doen, maken ze kans op een reis. De competitie eindigt 10 februari.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in