Overslaan en naar de inhoud gaan

SVB Media wint tweede Mediastrijd

SVB Media is de winnaar geworden van de tweede editie van de nieuwe pitchcompetitie Mediastrijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar werd donderdagavond tijdens het Medialuitjes evenement in Barca in Amsterdam bekendgemaakt.Het mediabureau heeft de prijs gewonnen op basis van een concept voor zijn klant Van Gansewinkel.

related partner content for mobile comes here

Het was van belang dat De Groene Telegraaf, die met de zaterdageditie van de krant mee gaat, als uitgangspunt werd genomen. Verder waren de deelnemers vrij om de verschillende platformen van Telegraaf Media Groep te gebruiken.

Herman Bos, marketingmanager van Telegraaf Media Groep en juryvoorzitter, omschreef de case bij de uitreiking als ‘goed uitgewerkt’ en vond vooral de link met De Groene Telegraaf erg duidelijk aanwezig. De hoofdprijs is een mediapakket bij De Telegraaf ter waarde van 85.000 Euro.

De jury van bestaat uit Liedewij Hentenaar (client leader director bij Mindshare), CC Hage (eigenaar Mediaxplain), Michiel Mol (oprichter van onder andere Lost Boys, MediaRepublic en Flogs), Roderick Mirande (mediaredacteur bij Adformatie) en Herman Bos (marketingmanager bij TMG).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in