
De winnaar werd donderdagavond tijdens het Medialuitjes evenement in Barca in Amsterdam bekendgemaakt.Het mediabureau heeft de prijs gewonnen op basis van een concept voor zijn klant Van Gansewinkel.
Het was van belang dat De Groene Telegraaf, die met de zaterdageditie van de krant mee gaat, als uitgangspunt werd genomen. Verder waren de deelnemers vrij om de verschillende platformen van Telegraaf Media Groep te gebruiken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHerman Bos, marketingmanager van Telegraaf Media Groep en juryvoorzitter, omschreef de case bij de uitreiking als ‘goed uitgewerkt’ en vond vooral de link met De Groene Telegraaf erg duidelijk aanwezig. De hoofdprijs is een mediapakket bij De Telegraaf ter waarde van 85.000 Euro.
De jury van Mediastrijd bestaat uit Liedewij Hentenaar (client leader director bij Mindshare), CC Hage (eigenaar Mediaxplain), Michiel Mol (oprichter van onder andere Lost Boys, MediaRepublic en Flogs), Roderick Mirande (mediaredacteur bij Adformatie) en Herman Bos (marketingmanager bij TMG).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee