Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw sportmarketingbureau Marvin and Miles

De Amsterdamse sportmarketingbureaus Miles en Outfield zijn in januari officieel samengegaan in een nieuwe onderneming met de naam Marvin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week werden de nieuwe positionering, huisstijl en website onthuld. Miles en Outfield deelden al twee jaar samen een kantoorruimte en daar is uiteindelijk een samenwerking uit voortgekomen. Reineke Boot richtte in 2005 Outfield op, gespecialiseerd in merkbeleving gekoppeld aan sport en evenementen. Outfield was werkzaam voor onder meer Delta Lloyd, Volvo Cars Nederland, Team Radio Shack, Holmatro, Athlon Car Lease, KNVB, en operationeel verantwoordelijk voor de start van de Giro d'Italia in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Miles werd opgericht door Simon Keijzer in 2007 en was meer gespecialiseerd in sportsponsoring en strategie met de nadruk op communicatie, vrije publiciteit en (social) media. Miles werkte voor klanten als Volvo Cars Nederland, PokerStars, Watersportverbond, Team Delta Lloyd in de Volvo Ocean Race, UCI BMX Supercross.

Alle klanten en het personeel van Outfield en Miles bedrijven gaan mee naar .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in