Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM-fans kiezen favoriete filmpje

Een filmpje met een ultra fanatieke vliegtuigspotter gaat voorlopig aan kop in een social video wedstrijd van KLM.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een filmpje met een ultra fanatieke vliegtuigspotter gaat voorlopig aan kop in een van KLM.

related partner content for mobile comes here

De opdracht aan de filmmakers was om een video te maken die laat zien waarom je KLM op Facebook moet volgen. De drie beste filmpjes legt KLM voor aan de meer dan 100.000 Facebook fans en de 80.000 Twitter followers.

Via videoplatform Brandfighters ontving KLM twintig inzendingen waaruit een eerste selectie is gemaakt. KLM fans en volgers kunnen nu hun favoriet kiezen uit de . Volgens Martijn van der Zee, Vice-President E-commerce, past deze vorm van social video goed binnen KLM's Social Media strategie waarbij crowd sourcing een belangrijk instrument is.

Van der Zee: "Met deze actie wil KLM een aantal doelstellingen bereiken. De video's zijn simpelweg leuke content voor onze huidige fans. En uiteraard willen we graag dat de video's, die ook op ons Youtube kanaal staan, doorgestuurd worden en zo leiden tot nog meer fans."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in