Overslaan en naar de inhoud gaan

EffectiveBrands breidt bestuur uit

Voormalig CMO Simon Clift (Unilever) en Rob Malcolm (Diageo) treden aan als bestuursleden van EffectiveBrands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als bestuurslid zullen Clift en Malcolm een belangrijke rol vervullen in het uitrollen van het EffectiveBrands Global Marketing Leadership MasterClass programma. Daarnaast geven ze actieve ondersteuning aan de ontwikkeling van EffectiveBrand talent dat werkzaam is op kantoren in London, New York, Singapore en Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Verder draagt hun aanstelling bij aan de strategische groei van de global marketing consultancy en zullen ze betrokken zijn bij projecten van EffectiveBrands’ klanten, zoals Sony, Lloyds Banking Group, AkzoNobel, GSK en Hershey’s.

Simon Clift was van 2008-2001 werkzaam als de Global Chief Marketing Officer van Unilever. In totaal heeft hij 30 jaar bij het concern gewerkt. Gedurende zijn carrière hield hij zich als één van de eerste senior marketeers bezig met de ‘purposeful positioning’ van zijn merken en zag hij het belang in van een goede merk-consument interactie in het tijdperk van de social media.

Ook Rob Malcolm heeft een indrukwekkend CV. Als voormalig (1999-2008) President Global Marketing, Sales & Innovation van Diageo, was Malcolm verantwoordelijk voor meer dan 70 merken in maar liefst 170 landen. Diageo sleepte de afgelopen jaren meerdere Effies, Cannes Gold Lions en recentelijk de prestigeuze Britse IPA advertisement effectiveness award in de wacht.

EffectiveBrands is in 2001 opgericht door Frank van den Driest & Marc De Swaan Arons. De global marketing consultancy helpt marketeers te bouwen aan winstgevende groei op het gebied van global 'strategy, structure & capability' met hun programma’s en praktische tools.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in