
De overheidssubsidie voor het jaarlijkse festival voor innovatie en creativiteit stopte drie jaar geleden al. Nu zijn ook belangrijke sponsors afgehaakt, schrijft Het Parool. Picnic zelf verwoordt het mooier en zegt zich dit jaar vooral te storten op een herpositionering voor 2014.
De organisatie van Picnic was donderdag niet beschikbaar voor commentaar. Marleen Stikker, medeoprichter van het festival, schrijft op de site van het festival: ‘De snel veranderende maatschappelijke en economische situatie daagt Picnic uit om zijn propositie te heroverwegen. Veel van onze partners zijn zich duidelijk bewust van de toegevoegde waarde van het Picnic festival. Daarom ontwikkelt de organisatie achter Picnic, de stichting Amsterdam Crossmedia Week, een nieuwe propositie en geschikt verdienmodel in nauwe samenwerking met sponsors en partners. De stad Amsterdam en de Amsterdam Economic Board zijn ook bij dit proces betrokken.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Het Parool
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee