
JWT Amsterdam bedacht de stunt. Onder het motto 'Onze helden zijn terug' wordt duidelijk dat alle grote stukken van het Rijksmuseum na tien jaar weer terug zijn en dat hoofdsponsor ING het mede mogelijk maakt dat de toegang de eerste 12 uur na de opening gratis is.
De campagne bestaat uit de activatie en de registratie daarvan, een dagbladadvertentie op de dag van de opening, een online game, interne uitnodiging, lichtboxen en narrowcasting in de ING kantoren.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Credits:
Bureau: JWT Amsterdam
THINK (creatie): Rik Eysink Smeets, Nick van Beijnen
THINK (strategie): Marcel de Jonge
DO-verantwoordelijken: Edgar Molenaars, Natalie Verhoeff, Linda Jansen
SCREEN-producer: Natalie Verhoeff
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Regisseur: Coen Stroeve
Klant: ING, Eline Overkleeft, Johan van der Zanden
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee