Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Amsterdam brengt Nachtwacht tot leven

In een winkelcentrum in Breda doken opeens meer dan 30 mannen op van de schutterscompagnie van Kapitein Frans Banninck Cocq. Beter bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JWT Amsterdam bedacht de stunt. Onder het motto 'Onze helden zijn terug' wordt duidelijk dat alle grote stukken van het Rijksmuseum na tien jaar weer terug zijn en dat hoofdsponsor ING het mede mogelijk maakt dat de toegang de eerste 12 uur na de opening gratis is.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit de activatie en de registratie daarvan, een dagbladadvertentie op de dag van de opening, een online game, interne uitnodiging, lichtboxen en narrowcasting in de ING kantoren.

Credits:
Bureau: JWT Amsterdam
THINK (creatie): Rik Eysink Smeets, Nick van Beijnen
THINK (strategie): Marcel de Jonge
DO-verantwoordelijken: Edgar Molenaars, Natalie Verhoeff, Linda Jansen
SCREEN-producer: Natalie Verhoeff
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Regisseur: Coen Stroeve
Klant: ING, Eline Overkleeft, Johan van der Zanden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in