Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken - Road to the Final

Heineken lanceert laatste deel van Legends-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne wordt de ‘Heineken Legend’, een groot voetbalfan, gevolgd in een race tegen de klok om van het Amazone gebied in achtenveertig uur naar de finale in London te komen. De campagne laat zien hoe je met verbeelding en vindingrijkheid een plek kunt verover bij de finale van de UEFA Champions League.

related partner content for mobile comes here

Dit laatste deel van de ‘Legends’-campagne van Heineken werd weer gemaakt door W+K Amsterdam en Fredrik Bond van Sonny London.

Credits:

WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM
Executive Creative Director: Mark Bernath and Eric Quennoy
Creative Directors: Mark Bernath and Eric Quennoy
Art Director: Craig Williams
Copywriter: Zach Watkins

PRODUCTION COMPANY :SONNY LONDON
Director: Fredrik Bond
Director of Photography: Roman Vasyanov
Producer: Alicia Richards
Executive Producer: Helen Kenny

Editing Company: Marshall Street Editing
Audio Post: Grand Central Recording Studios
Post Production: The Mill
Print Production Photographer: Christian Webber

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in