WTF is succesvol op mobiel
[PERSBERICHT]
Dennis van Luling, hoofdredacteur van WTF.nl: “We struinen met de redactie dagelijks de www’s af, op zoek naar online pareltjes. Wanneer je WTF.nl bezoekt, ben je als eerste op de hoogte van het waanzinnige dat de wereld te bieden heeft op het gebied van verbazingwekkend nieuws.”
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Mobile First
Naast het online succes blijkt WTF.nl op mobile devices een nog veel grotere hit. De apps zijn al bijna 150.000 keer gedownload en worden intensief gebruikt. Iedere bezoeker leest meer dan zeven pagina’s en één op de twee bezoekers scrollt meer dan tien berichten door. Een reden om dit jaar nog veel meer apps te lanceren. Apps voor de BlackBerry 7, BlackBerry 10, Windows 8 en Windows Phone 7 zijn in ontwikkeling.
Young urbans
WTF.nl bereikt een young urban publiek. De site valt in de smaak bij de hoger opgeleide mannen en vrouwen, die de site vooral thuis en onderweg bezoeken. De doelgroep bestaat uit digital natives. Mensen die het leven, en wat er allemaal gebeurt in de wereld, fascinerend vinden. WTF.nl-bezoekers leven volgens het motto: don't take life too serious. WTF.nl aldus bezoekers: “Amusant tijdverdrijf met een vleugje nieuws.” “Is grappig, heb je wat om over te praten in de koffiepauze.”
Het WTF.nl testpanel
Birgit Schwaiger, productmanager WTF.nl: “WTF.nl leent zich heel goed voor bijzondere commerciële samenwerkingen. Branded content past goed bij WTF.nl en uit onderzoek blijkt dat de gebruikers advertorials op de site waarderen. De doelgroep is online erg actief. Daarom lanceren we een WTF.nl-testpanel en is er veel mogelijk om de doelgroep op interactieve wijze online en op mobiel te bereiken.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid