Overslaan en naar de inhoud gaan

WTF is succesvol op mobiel

WTF.nl heeft sinds de lancering, vandaag precies één jaar geleden, een unieke plek in het Nederlandse internetlandschap veroverd. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Dennis van Luling, hoofdredacteur van WTF.nl: “We struinen met de redactie dagelijks de www’s af, op zoek naar online pareltjes. Wanneer je WTF.nl bezoekt, ben je als eerste op de hoogte van het waanzinnige dat de wereld te bieden heeft op het gebied van verbazingwekkend nieuws.”

Mobile First
Naast het online succes blijkt WTF.nl op mobile devices een nog veel grotere hit. De apps zijn al bijna 150.000 keer gedownload en worden intensief gebruikt. Iedere bezoeker leest meer dan zeven pagina’s en één op de twee bezoekers scrollt meer dan tien berichten door. Een reden om dit jaar nog veel meer apps te lanceren. Apps voor de BlackBerry 7, BlackBerry 10, Windows 8 en Windows Phone 7 zijn in ontwikkeling.

Young urbans
WTF.nl bereikt een young urban publiek. De site valt in de smaak bij de hoger opgeleide mannen en vrouwen, die de site vooral thuis en onderweg bezoeken. De doelgroep bestaat uit digital natives. Mensen die het leven, en wat er allemaal gebeurt in de wereld, fascinerend vinden. WTF.nl-bezoekers leven volgens het motto: don't take life too serious. WTF.nl aldus bezoekers: “Amusant tijdverdrijf met een vleugje nieuws.” “Is grappig, heb je wat om over te praten in de koffiepauze.”

Het WTF.nl testpanel
Birgit Schwaiger, productmanager WTF.nl: “WTF.nl leent zich heel goed voor bijzondere commerciële samenwerkingen. Branded content past goed bij WTF.nl en uit onderzoek blijkt dat de gebruikers advertorials op de site waarderen. De doelgroep is online erg actief. Daarom lanceren we een WTF.nl-testpanel en is er veel mogelijk om de doelgroep op interactieve wijze online en op mobiel te bereiken.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in