Overslaan en naar de inhoud gaan

Opel Ampera (mobile advertising case)

Opel heeft deze lente activiteiten voor de eerste elektrische auto; Opel Ampera een grote actieradius gestart via een nieuw en innovatief…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opel heeft deze lente activiteiten voor de eerste elektrische auto; Opel Ampera een grote actieradius gestart via een nieuw en innovatief medium; het onlangs door Telegraaf Media Group gelanceerde Autovisie iPad magazine. In de Opel iPad campagne komen de innovatieve functies van de Ampera, die eind dit jaar in Nederland op de markt zal komen, optimaal tot hun recht. De Opel campagne richt zich op de belangrijkste kenmerken van de gloednieuwe Ampera:

related partner content for mobile comes here

- Design: met als highlight de 360 º interactieve 3D view van de Opel Ampera.
- Technologie: interactieve elektrische oplader.
- Bereik: gebruikers kunnen de auto met de vingertop bewegen en zien dat de Ampera een rijbereik heeft van meer dan 500 kilometer.
- Prestaties: Sleep de auto om te zien hoe snel de Ampera een snelheid van 100 km / h bereikt.
- Plug-in: een Opel Ampera Pionier worden, abonneren op de nieuwsbrief, het You Tube kanaal bekijken, de blog lezen, etc.

De campagne past zich automatisch aan op de modus van de iPad, portret of landschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in