Overslaan en naar de inhoud gaan

Google+ spreekt tijdens Social Media Monitor 4

Social Embassy presenteert op 7 september aanstaande de vierde editie van het jaarlijkse onderzoek, de Social Media Monitor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de lancering van de Social Media Monitor geeft Google+ zijn eerste presentatie in Nederland. Tevens delen Vodafone en andere merken hun social media successen tijdens deze middag. Dr. Ivar Vermeulen, universitair docent van de VU, spreekt op basis van zijn onderzoek over hoe je als merk in sociale media geloofwaardig kunt blijven richting de consument.

related partner content for mobile comes here

Tot slot worden de resultaten van de Social Media Monitor 4 bekend gemaakt. Naast de bekendmaking van de ranglijsten geven we antwoord op vragen als: Hoe hebben de top 100 merken social media intern georganiseerd? Hoe meten ze het succes? Welk budget stellen ze beschikbaar en hoeveel FTE’s hebben social media in hun takenpakket?

Het programma wordt geleid door Ernst-Jan Pfauth, chef internet van NRC Handelsblad en columnist bij nrc.next.

Aanmelden
Woensdag 7 september in TrouwAmsterdam te Wibautstraat 131, Amsterdam. Het programma is van 13.30 tot 17.00 uur met aansluitend een borrel. Toegangskaarten kosten € 495,- excl. BTW en zijn te bestellen via http://socialmediamonitor.nl/aanmelden/ . Relaties van Social Embassy ontvangen een persoonlijke uitnodiging waarmee ze toegang krijgen tot het evenement.

Hier alvast een impressie van 'Merken worden vrienden'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in