Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe naam voor Toerisme Recreatie Nederland

De marketing en promotie-organisatie Toerisme Recreatie Nederland (TRN) heet vanaf heden Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De naam Toerisme Recreatie Nederland was veelbesproken en riep her en der vragen op. Na overleg met diverse partijen hebben wij voor het 'Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen' gekozen. Deze naam dekt de lading van onze activiteiten, vloeit voort uit duidelijke keuzes voor toerisme en congressen - oftewel business en leisure travel -, en is goed te gebruiken in de 10 wereldtalen van de landen waar wij actief zijn. Een frisse, nieuwe corporate huisstijl, met een nadrukkelijke keuze voor het 'Tulp Holland'-logo, benadrukt dit.’

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe huisstijl van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen is bewust gekozen voor het ‘Tulp Holland’-logo, ontworpen door Ton Giesbergen van Dutch logo Design. Dit logo wordt breed ingezet voor de Holland promotie in het buitenland. In Nederland wordt de promotie nog altijd gevoerd met de pay-off ‘Lekker weg in eigen land’. ‘Door de invoering van de huisstijl genereren we een efficiencyslag in middelen en kosten’, aldus Van Driem. De huisstijl is vormgegeven door de Rotterdamsche Communicatie Compagnie te Rotterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in