Overslaan en naar de inhoud gaan

Volgende ronde supermarktoorlog

Albert Heijn en C1000 verlagen vandaag opnieuw hun prijzen. Ruim 500 veelgekochte artikelen worden bij Albert Heijn 3 tot 10 procent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is de grootste prijsverlaging sinds de supermarktoorlog drie maanden geleden begon. Het motto van de actie luidt: 'Volgende Ronde'. Een woordvoerder van Albert Heijn meldt dat de nieuwe maatregel de prijsverschillen met de concurrentie moet verkleinen. ‘Wat betreft ons prijsniveau willen we naar het midden van de markt.'

related partner content for mobile comes here

Half oktober verlaagde Albert Heijn van 1200 artikelen de prijs. In de maanden erna volgden nog eens honderd andere producten. Met de nieuwe campagne zijn er nu in totaal 1800 producten blijvend goedkoper geworden sinds het begin van de prijzenslag, stelt Albert Heijn.

De prijsverlagingen betreft artikelen van Hak, Appelsientje, Ariel, Unox-soep, Coca-Cola en Lay's chips. Naast deze A-merken verlaagt Albert Heijn de prijzen van enkele huismerkproducten en het discounthuismerk Euroshopper.

C-1000 zegt te zullen volgen, ‘omdat we nadrukkelijk goedkoper willen zijn dan Albert Heijn’ (ANP/Telegraaf).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in