Volgende ronde supermarktoorlog


Dat is de grootste prijsverlaging sinds de supermarktoorlog drie maanden geleden begon. Het motto van de actie luidt: 'Volgende Ronde'. Een woordvoerder van Albert Heijn meldt dat de nieuwe maatregel de prijsverschillen met de concurrentie moet verkleinen. ‘Wat betreft ons prijsniveau willen we naar het midden van de markt.'
Half oktober verlaagde Albert Heijn van 1200 artikelen de prijs. In de maanden erna volgden nog eens honderd andere producten. Met de nieuwe campagne zijn er nu in totaal 1800 producten blijvend goedkoper geworden sinds het begin van de prijzenslag, stelt Albert Heijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe prijsverlagingen betreft artikelen van Hak, Appelsientje, Ariel, Unox-soep, Coca-Cola en Lay's chips. Naast deze A-merken verlaagt Albert Heijn de prijzen van enkele huismerkproducten en het discounthuismerk Euroshopper.
C-1000 zegt te zullen volgen, ‘omdat we nadrukkelijk goedkoper willen zijn dan Albert Heijn’ (ANP/Telegraaf).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid