Nationale Merkencompetitie online


Bezoekers bepalen op entertainment.msn.nl welk van de 700 merken, verdeeld over 34 categorieën, zich uiteindelijk het populairste merk mag noemen. Iedereen kan aan de Nationale Merkencompetitie deelnemen. ‘In België was het een groot succes met bijna 18.000 respondenten. We verwachten dan ook veel van deze competitie in Nederland’, aldus Marc Hoenke van MSN Nederland.
De Nationale Merkencompetitie is een initiatief van reclamebureau Red Cell Not Just Film, de MSN portal en communicatie-adviesbureau Hill & Knowlton Nederland. Pieter Kuijt van Red Cell Not Just Film: ‘We hebben geprobeerd aansprekende categorieën te kiezen met merken die belangrijk (kunnen) zijn voor consumenten. Merken die top of mind zijn, zullen hoog scoren bij deze populariteitspoll.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBegin maart zullen de uitslagen bekend zijn. ‘De winnaar zal blij zijn met de erkenning voor zijn of haar merk en zal natuurlijk proberen om volgend jaar wéér het populairste merk te worden. Omdat we ook nog informatie krijgen over het waarom van de populariteit, kunnen andere merken er hun voordeel mee doen’, aldus Bas van Kampen van Hill & Knowlton Nederland.
Op entertainment.msn.nl is de Nationale Merkencompetitie in te vullen. De bezoeker dient in de 34 categorieën enkele eenvoudige vragen te beantwoorden. Voor iedere categorie geldt de vraag ‘wat is jouw favoriete merk?’ en ‘Wat is jouw minst favoriete merk?’. Deelnemers aan de Nationale Merkencompetitie kunnen prijzen winnen, waaronder een weekendje Center Parcs, een Xbox of een prepaid pakket van Orange.
Heel veel merken zijn in de poll meegenomen. Een bezoeker die bepaalde merken mist kan dit in het onderzoek aangeven. De Nationale Merkencompetitie zal twee weken online staan. Daarna wordt het onderzoek gesloten en zal de analyse van de resultaten beginnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid