Overslaan en naar de inhoud gaan

Live webinar: Zo laat je maatschappelijke betrokkenheid werken voor je merk

Dit is hoe de toekomst van maatschappelijk betrokken merken eruitziet.
Betrokkenheid
Betrokkenheid
© Shutterstock
Betrokkenheid
Betrokkenheid
© Shutterstock

De Burendag van Douwe Egberts, het Ronald McDonald Kinderfonds en de ‘Goedgemutste’ breicampagne van Innocent, we kennen allemaal de mooie voorbeelden van merken die maatschappelijk betrokken initiatieven ontplooien. Marktonderzoeksbureau Motivaction doet al jaren onderzoek naar het effect van dergelijke initiatieven op de reputatie van merken. Heeft het eigenlijk wel zin?

related partner content for mobile comes here

Zou je als merk maatschappelijke initiatieven moeten ontplooien? En zo ja, hoe doe je dat op een zinvolle en effectieve manier? Laten consumenten, zeker jonge consumenten, de factor betrokkenheid meewegen in hun aankoopbeslissingen? En in welke mate? Wat zijn de belangrijkste do’s and dont’s voor het marketingbeleid, als het gaat om maatschappelijk betrokken merkinitiatieven?

Ervaren professionals

Deze – en nog veel meer – vragen leggen we op maandag 19 april voor aan een gemêleerd panel van ervaren professionals op het gebied van maatschappelijke marketing. Dat zijn Gerard van der Werf en Pieter Paul Verheggen van Motivaction, die de resultaten van het kersverse onderzoek delen, Michael Amiabel, medebedenker van ‘Mooiste Contact Fonds’ van KPN, Jack Stroeken, maaltijdboxenidealist en ceo van EkoMenu en David Snellenberg van één van de meest maatschappelijke bureaus van Nederland: Dawn.

Dit live webinar, een coproductie van Motivaction en Adformatie, is gratis te volgen op 19 april van 14:00 tot 15:30 uur. Je kunt je hier inschrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in