Overslaan en naar de inhoud gaan

Live Event: Hoe word ik B Corp?

Een kijkje achter de schermen bij de nieuwe economie.
B Corp is the new cool
B Corp is the new cool
B Corp is the new cool
B Corp is the new cool

Purpose, impact, duurzaam, maatschappelijk verantwoord, het maakt niet eens zoveel uit hoe je het noemt, maar betekenisvol ondernemen is de norm aan het worden. Niet alleen omdat je dat zelf zo graag wilt, maar omdat de maatschappij erom vraagt. En je klanten ook. Steeds meer, steeds vaker.

related partner content for mobile comes here

Ook de term B Corp zien we steeds vaker voorbijkomen. De meesten van ons weten wel dat dat een certificering is voor bedrijven en merken die betekenisvol ondernemen. Maar wat betekent het nou precies om een B Corp te zijn? Wat heb je eraan om het B Corp label te mogen voeren? En vooral: hoe verdien je die 80 punten die je nodig hebt om jezelf tot de B Corp-club te mogen rekenen?

Deze, en nog veel meer vragen, leggen we op 29 april voor aan drie Nederlandse B Corp-bedrijven van verschillende pluimage. Het jonge en rockende Holie (granola en hummus), het giga voedingsconcern Nutricia (babyvoeding en medische voeding) en het swingende reclamebureau Dawn. Wat betekent het voor deze bedrijven om betekenisvol te ondernemen in een snel veranderende wereld met groeiende uitdagingen voor mens, milieu en maatschappij? Ook B Lab Benelux - de organisatie achter de B Corp-certificering – schuift aan.

Dit live event, een coproductie van B Lab Benelux en Adformatie, is gratis te volgen op 29 april van 14:00 tot 15:00 uur. Je kunt je hier inschrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in