
Het merk was in de jaren tachtig een icoon in de popcultuur.
In de jaren daarna ging het bergafwaarts met het merk, andere jeansmerken werden hipper en geliefder.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftLevi's probeert nu weer de weg aan de top terug te vinden door zich opnieuw met muziek te laten associëren.
Bands van nu, zoals The Vaccines, Haim, Kilo Kish, Local Natives, treden op als merkambassadeur.
localnatives.jpeg
In de nieuwe voorjaarscampagne staat de nieuw ontworpen Levi's 501 centraal, gemodelleerd naar de authentieke versie.
Centraal element in de campagne is digitaal bereik.
Muziek-app Shazam wordt ingezet om potentiële klanten, die de liedjes uit de commercials willen ontdekken, te informeren. Daarnaast komen er tv- en bioscoopcommercialscommercials, met een focus op de muziek.
Bron: Horizont
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee