Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi's is weer helemaal rock 'n roll

Jeansmerk zet muzikanten in als social influencers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk was in de jaren tachtig een icoon in de popcultuur.

related partner content for mobile comes here

In de jaren daarna ging het bergafwaarts met het merk, andere jeansmerken werden hipper en geliefder.

;s probeert nu weer de weg aan de top terug te vinden door zich opnieuw met muziek te laten associëren.

Bands van nu, zoals The Vaccines, Haim, Kilo Kish, Local Natives, treden op als merkambassadeur.

In de nieuwe voorjaarscampagne staat de nieuw ontworpen Levi&;s 501 centraal, gemodelleerd naar de authentieke versie.

Centraal element in de campagne is digitaal bereik. 

Muziek-app Shazam wordt ingezet om potentiële klanten, die de liedjes uit de commercials willen ontdekken, te informeren. Daarnaast komen er tv- en bioscoopcommercialscommercials, met een focus op de muziek.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in