Overslaan en naar de inhoud gaan

Leemans nieuwe directeur Infofilter

Hans Leemans is aangesteld als nieuwe directeur van stichting Infofilter.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Stichting Infofilter is de beheerder van het Bel-me-niet register dat per 1 oktober live gaat voor telemarketing. De opt-out regeling die tot dusver op basis van zelfregulering was opgezet, krijgt vanaf die datum een wettelijke status. Bedrijven die ondanks een afmelding bij het register bellen met consumenten, lopen het risico van een forse boete. Behalve voor telemarketing is de stichting Infofilter tot nu toe ook verantwoordelijk voor de blokkadebestanden voor direct mail, marktonderzoek en het overledenenregister. Deze taak vervalt per 1 oktober. Het beheer van de bestanden wordt overgedragen aan andere organisaties, die in een latere fase bekend worden gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Directeur van Infofilter was Richard Groenewoud, die heeft per 1 september een andere functie aanvaard.

Leemans was de afgelopen jaren werkzaam in de non-profitsecotr, onder andere als nterim directeur voor de branchevereniging Nederlandse Internet Providers. Daarnaast was hij management consultant, onafhankelijk innovatie expert, consultant werving en selectie en trainer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in