Klant bedenkt oplossing voor probleem van bol.com
De kracht van social media is weer bewezen. Een klant van Bol.com bedacht op basis van een Facebookbericht een handige uitvinding.
1. Enkele weken geleden plaatsten we dit bericht over dit centenprobleem bij Bol.com
Vacatures
Arbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene Groeibolcomvraag.png
2. Bol.com schoot direct te hulp, met deze creatieve oplossing:
reactiebol.png
3. Martin voorspelde een trend!
bestsellers.png.pagespeed.ce_.QeHu5IBqiO.png
4. Er kwamen nog andere ideeën langs om aan de volle 20 euro te komen.
tandpasta1.png
tandpasta2.png
5. Nu heeft Jelle van der Vliet echter dé oplossing bedacht. Hij ontwikkelde de ‘Bol.com Rekeningopvuller‘!
615x282xbolcomrekeningopvuller1.png.pagespeed.ic_._3qq7A1Gkf.jpg
6. Tadaa! De kracht van social media!
Zelf proberen? Check: https://vandevliet.me/bol-rekeningopvuller
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid