Youngworks Amsterdam investeert in nieuw talent


Youngworks Creatie is uitgebreid met Joppe Andriessen, Luuk Simonse en Leendert-Jan de Ronde. Andriessen (artdirector) komt van Blast Radius en werkte eerder bij (digitale) bureaus als New Message, Ogilvy en These Days. Simonse en De Ronde zijn talenten uit het eerste Young Bastards-programma van Youngworks. Zij wonnen zilver bij de JongeHonden-pitch voor KNGF Geleidehonden.
James Smith werd adviseur/trainer. Vóór Youngworks was hij trainer en coach van young professionals en social entrepeneurs bij YourBricks.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder begonnen vier creatieve talenten aan het Young Bastards-programma, waarin ze in 20 weken worden geholpen bij de eerste stappen in hun carrière: Serge Druiven, Chelsea Breur, Helen Fernando en Djajant Hanenberg.
Laatstgenoemde won zilver bij de JongeHonden-pitch 'Earshots', en samen met Hanenberg brons bij de meest recente JongeHonden-pitch 'Kinder'
‘Leuk om te zien dat ons programma met Young Bastards zo goed aanslaat', zegt Arco Bregman, managing director Youngworks Amsterdam. ‘Het is onze connectie met jong creatief talent. Zij zorgen voor een scherp gevoel van de tijdgeest in het werk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid