Kingsday organiseert wisseltruc tussen kerstboom en kamerplant
Hans Klok is het gezicht van de campagne 'Kerstboom eruit, Kamerplant erin'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe Hans Klok een kerstboom inclusief lichtjes en rinkelende kerstballen ongemerkt verandert in een kerstplant is te zien in de commercial.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne 'Kerstboom eruit, Kamerplant erin' werd dit jaar voor de vierde keer door Kingsday ontwikkeld en wordt internationaal uitgezet in Nederland, Frankrijk en Duitsland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKerstboom eruit. Kamerplant erin.
Credits
Opdrachtgever: Mooiwatplantendoen.nl (Bloemenbureau Holland)
Bureau: Kingsday
Productiemaatschappij: Wenneker
Regisseur: Joris Noordenbos
Fotografie: Lieke Esveldt
Mediabureau: Universal Media
PR: The Gardeners (NL), VFC RP (FR), Zucker Kommunikation (DE)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid