De interactieve kerstkaart van Publicis Groupe
Second screen game voor het goede doel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Publicis Groupe komt dit jaar met een hele speciale kerstkaart met CEO Maurice Lèvy in de hoofdrol. Wanneer je je smartphone met de website synchroniseert, kun je met je mobiel een grijpmachine op je desktop besturen om zoveel mogelijk cadeaus in het scherm te grijpen. Alle gegrepen cadeaus worden door Publicis gedoneerd aan Make-a-wish (de internationale organisatie van de stichting ‘Doe een Wenst’). Je kunt op de site ook zelf een donatie doen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De kerstcampagne is ontwikkeld door DigitasLBi France/LostBoys.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid