Overslaan en naar de inhoud gaan

Samen zijn is centraal thema van kerstcommercials 2014

Adverteerders zetten massaal in op het familiegevoel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de kerstcommercials van dit jaar is er een thema dat veelvuldig terugkomt: samen zijn. Zowel in Nederlandse als in internationale commercials, voor supermarkten, banken en huiverzorgingsmerken blijkt het familiegevoel tijdens kerst erg belangrijk.

related partner content for mobile comes here


Jongetje kan niet wachten op zijn opa en oma weer te zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Zonder papa wordt er geen kerst gevierd.


Flappie mag ook binnen kerst komen vieren.

Boots
Na een lange nacht doorwerken wordt deze vrouw op Boxing Day verrast door haar familie.

Plus
Het kerstdiner hoef je niet alleen te bedenken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

;s
Soldaten komen tijdens kerst uit de loopgraven om elkaar de hand te schudden. 

;s OFFICIAL Christmas 2014 Ad

ING
Jongen mist zijn vliegtuig, natuurlijk zijn zijn vrienden daar om hem financieel te helpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in