Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat verwacht jij van het jaar 2015?

Doe mee aan de laatste DM Barometer van het jaar!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe gaat de marketeer het nieuwe jaar in? Welke uitdagingen zijn er om ook in 2015 de klant weer gericht te benaderen? Wij vormen het beeld van de marketeer in 2015 met behulp van jouw antwoorden op . Net als een eindejaarslijstje, maar dan net even anders.

related partner content for mobile comes here

Enkele vragen uit de DM Barometer:

- What’s hot and what’s not?
- In welk marketingkanaal wordt het meest geïnvesteerd?
- Hoe kunnen we in 2015 beter inspelen op de kansen die (marketing)data biedt?
- En hoe is het gesteld met de security awareness bij marketeers?

Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. neemt slechts tien minuten in beslag. Als dank ontvang je de resultaten in de mailbox.

De DM Barometer is een samenwerking tussen DDMA, OMG, Tijdschrift voor Marketing en Nima.

Hartelijk dank voor je bijdrage!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in