Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijzondere stockfoto's van mensen die kanker overleefden

Doel van Photos for Life is de houding ten opzichte van kanker en patiënten veranderen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor wie een stockfoto nodig heeft – en welke communicatieprofessiona of marketeer heeft dat niet eens in de zoveel tijd: In Polen is er een bijzondere beeldbank geopend.

related partner content for mobile comes here

Samen met bureau Isobar in Polen opende de Rak&;n roll een charity-fotostock met stapels beelden van een speciaal soort: ze laten mensen zien die kanker overleefden.

Houding veranderen

Het doel van het initiatief is de houding ten opzichte van kanker en de patiënten te veranderen. 

Het initiatief is gericht op bedrijven en particulieren, de prijzen voor de foto&;s zijn marktconform, tenminste voor commerciële bedrijven. 

Voor privégebruik kosten de foto&;s ongeveer 7 euro, prijzen voor commercieel gebruik beginnen bij ongeveer 70 euro. 

Investeren in therapieën

Momenteel bevat de database al meer dan honderd foto&;s in de categorieën van familie, vriendschap, carrière, vrije tijd, sport, hobby&;s en de natuur. Meer foto&;s worden de komende weken aan de database toegevoegd.

Alle opbrengst van de verkoop van beelden ten goede aan de "Rak&;n roll Win Your Life Foundation" en worden geïnvesteerd in therapieën voor patiënten met kanker.

;s only photo stock, where happiness is real

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in