Overslaan en naar de inhoud gaan

Kim Feenstra opent DLDK pop-up store

E&A Events breidt uit met een kledinglijn rond feestmerk Don't Let Daddy Know (DLDK).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgaanskleding is verkrijgbaar in de DLDK POP UP shop die gisteravond feestelijk is geopend aan het Rokin. DLDK staat voor het signature event Don’t Let Daddy Know dat wordt georganiseerd door . Met edities in Hong Kong, Istanbul, Chili, Engeland en België beleefde het concept dit jaar haar wereldwijde doorbraak. 

related partner content for mobile comes here

Tijdens de opening werd niet alleen de DLDK kledinglijn gepresenteerd, maar maakten E&A-oprichters en eigenaren Essam Jansen (links op de foto) en Alex Hes ook bekend dat op 5 maart de Ziggo Dome wordt aangedaan.

De DLDK POP UP store is gevestigd aan het Rokin en is tot en met 30 oktober van dit jaar te bezoeken. Behalve voor de verkoop van de in eigen beheer ontworpen en geproduceerde kledinglijn fungeert de store ook als ticketshop voor de DLDK 2016 Ziggo Dome editie en zullen er verschillende winacties en meet & greets plaatsvinden.

Tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE) is E&A Events een van de meest in het oog springende event organisatoren, met Martin Garrix in de Heineken Music Hall, PRJCT in de RAI en We Are The Future (het eerste feest voor danceliefhebbers onder 18 jaar) in de Heineken Music Hall.

Tijdens ADE University (15 oktober in de Balie) zullen Jansen en Hes (beiden 25 jaar) voor een zaal met 150 studenten ingaan op het internationale succes van Don&;t Let Daddy Know. 

Zie ook op Adformatie.nl

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in