Overslaan en naar de inhoud gaan

Red Urban wint zilveren Echo Award 2015

Het bureau valt samen met ABN Amro en Wefilm in de prijzen met de 'rollercoaster bezichtiging'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne won een zilveren Echo Award in de categorie &;Financial Products and Services&;.

related partner content for mobile comes here

Jaarlijks bekroont de internationaal excellerende campagnes op gebied van data-driven marketing. 

De Huizenpromotor-campagne was dit jaar de enige Nederlandse campagne die in de prijzen viel.  Etcetera en nog drie awards (een gouden en twee zilveren) en keerde Ogilvy & Mather Amsterdam huiswaarts met een bronzen award.

Kees van Dorp, mede-oprichter van Red Urban, is blij met de internationale erkenning voor een nationale campagne. &;De Echo Awards worden ook wel gezien als de internationale Esprix, dus zijn wij uiteraard zeer trots op deze prijs.&;

De volledige lijst met prijswinnaars is te vinden.

De winnende &;Huizenpromotor-campagne&;:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in