Overslaan en naar de inhoud gaan

Uberconnected neemt ReturnSocial over

Door de krachten te bundelen ontstaat een social-mediabureau dat klanten een brede dienstverlening kan bieden, zo is het idee.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide bureaus zijn in 2014 opgericht. ReturnSocial is gespecialiseerd in het starten van dialogen op social media aan de hand van data. ondersteunt bedrijven op het gebied van webcare, reputatiemanagement en community management. Daarnaast heeft Uberconnected een in-house creatieve unit voor creatie en productie van social media content.

related partner content for mobile comes here

Samen gaan ze verder onder de naam Uberconnected, met in totaal 32 medewerkers en een klantenlijst bestaande uit Walibi, Plus Retail, Coca-Cola Enterprises, Artsen Zonder Grenzen en Beter Bed.

Het bureau wordt geleid door Uberconnected-oprichter , die daarnaast nog fund manager is van eVA Fund, een investeringsfonds dat investeert in digitale bedrijven in Afrika.

Het dagelijkse management van Uberconnected is in handen van Maikel Snijders (operations), Jasper Meijer (commercie) en Tom Hooijer (data).

Hirman zegt dat de proposities van beide bureaus elkaar weliswaar deels overlappen, maar toch ook complementair zijn aan elkaar.

Zo brengt ReturnSocial veel kennis en ervaring in op het gebied van lead generation via social media en het meetbaar maken daarvan.

Volgens , mede-oprichter van ReturnSocial en vice-voorzitter DDMA, heeft ReturnSocial zich ontwikkeld tot &;social dialogue specialist&; en kunnen de klanten van het nieuwe, gecombineerde bureau &;profiteren van een complete social media oplossing&;. 

Mede-oprichter verwacht dat de krachtenbundeling zal leiden tot &;nog meer vernieuwing&; dan ReturnSocial in zijn ogen al heeft neergezet binnen social media.

Van Mil (vice-voorzitter ), en Van den Hout (vice-voorzitter) trekken zich terug om zich op andere activiteiten te richten. Van Mil investeert met zijn venture capital fonds Peak Capital in snelgroeiende bedrijven, Van den Hout is als partner toegetreden tot het onderdeel van digitaal bureau Maker Street dat ondernemingen begeleidt bij hun digitale transformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in