Overslaan en naar de inhoud gaan

Libresse speelt Truth or Dare in Instagram-campagne

De campagne heet Play Fearless en is gericht op jonge vrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Libresse speelt in op de populariteit van spelletjes en is geïnspireerd op het bekende ‘truth or dare’ mechanisme. Het Play Fearless-spel staat op het Instagram-kanaal . Daar kunnen vriendinnen elkaar in speelkaarten taggen om uitdagende opdrachten uit te voeren of bekentenissen te doen. De campagne wordt ondersteund door diverse social media-bekendheden, zoals Teske de Schepper, Veronica van Hoogdalem en DisforDazzle. Zij dagen om de week hun volgers uit met truths en dares of delen videocontent waarin zij gekke opdrachten moeten uitvoeren. 

related partner content for mobile comes here

De campagne richt zich op vrouwen tussen de 16 en 24 jaar en speelt in op de kracht van vriendschappen, waarin meiden elkaar stimuleren om af en toe eens buiten  hun comfort zone te treden. Uit onderzoek van het merk blijkt dat het vooral vriendinnen (73%) zijn die voor een extra duwtje in de rug zorgen, eerder dan ouders (62%) of een liefde (59%).  Aan het onderzoek hebben 1.105 vrouwelijke respondenten tussen de 16 en 24 jaar deelgenomen.

&;We vinden het belangrijk om onze doelgroep aan te moedigen alle uitdagingen in het leven aan te grijpen en zich door niets te laten tegenhouden. Ook niet door ongesteld zijn bijvoorbeeld. Met dit spel dagen we meiden door middel van fun content uit om nieuwe dingen te proberen en samen plezier te hebben&;, zegt Marian Bron, marketingmanager bij Libresse. 

Credits

Conceptcreatie en PR: Het PR Bureau
Conceptcreatie, influencer management en productie: MAAK
Copy: Vivian Sneep en Nina Aaldering
Design: Maren Bruin
Community management: Isobar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in