Overslaan en naar de inhoud gaan

Gooisch..als lifestyle start commerciële samenwerking met Audax Publishing

'Wij zijn nu officieel het grootste tijdschriftenportaal', zegt Audax-directeur Ivo Janssens.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking van Audax met de glossy Gooisch..als lifestyle betreft ook internetmuziekzender Gooisch Music. ‘Naast de uitbreiding van het portfolio , waarmee beide uitgeverijen een breed bereik op het gebied van mannen- en vrouwenbladen hebben, kunnen wij sinds kort de klant ook communicatiemogelijkheden op televisie bieden. Nu Gooisch zich ook aansluit hebben we een groter bereik voor onze klanten. Wij zijn nu officieel het grootste tijdschriftenportaal’, zegt Audax-directeur Ivo Janssens.

Ook voor Gooisch biedt de commerciële samenwerking met Audax Publishing verruiming van de perspectieven, zegt uitgever Peter Contant. &;We hebben met Audax een duidelijke commerciele strategie voor ogen, die moet leiden tot een verbreding van de salesactiviteiten. Ook passen hier nieuwe branded modellen in die onze adverteerders meer mogelijkheden gaan geven op de diverse aan Gooisch gelieerde platformen.&;

related partner content for mobile comes here

Audax Publishing is uitgever van de titels Vriendin, Santé, Party, Royalty en Weekend. Ook tijdschrift Glossy behoort weer tot het porfolio.

In september kondigde Audax een commerciële samenwerking aan met , uitgever van entertainment: content, films, tv-programma’s en de tv-zender ONS, voorheen Nostalgienet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in