Overslaan en naar de inhoud gaan

Het mediabureau van de toekomst?

#h# Google is gestart met het testen van radio advertenties. Via Audio Ad's adverteer je straks op het station en locatie van je keuze, op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

# Google is gestart met het testen van . Via Audio Ad's adverteer je straks op het station en locatie van je keuze, op tijdstip en precies aan de doelgroep die je wil bereiken, gewoon via je AdWords-account.

related partner content for mobile comes here

Een prachtige opening van de radio-advertentiemarkt, waar adverteren nu echt meetbaar wordt. Als adverteerder heb je direct inzicht in de rapportage, kun je de records van je gedraaide campagnes afluisteren en houd je maximale controle op je budget. De audiotechniek komt van dMarc Broadcasting, dat volledig automatische management solutions biedt voor radio advertising en door Google begin dit jaar werd ovegenomen. draait nu in beta-test onder een select groepje AdWords adverteerders, en heeft 100-den Amerikaanse radiostations aangesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in