Overslaan en naar de inhoud gaan

Nuon wint DDMA Data Quality Award 2006

Nuon werd 30 november jongsleden de winnaar van de DDMA Data Quality Award 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd uitgereikt op Nyenrode in Breukelen. De energieleverancier wint de prijs vanwege de strategische en efficiënte aanpak van datakwaliteitsissues, aldus de vakjury, die met name onder de indruk was van de mate waarin datakwaliteit verankerd is in de bedrijfsstrategie.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Frank Buytendijk: ‘De operationele scope van een organisatie als Nuon is opvallend. Het blikveld van Nuon gaat verder dan de klassieke NAW klantgegevenskwaliteit. Nuon heeft een snelle ROI met betrekking tot kostenbesparing en nieuwe mogelijkheden en zorgt voor een stevige kwantitatieve onderbouwing van het resultaat.’

Andere genomineerden waren Europ Assistance, Oxxio, Stichting Infofilter, T-Mobile en het Alliance Consumenten Loyaliteitsprogramma van Essilor en Loyalty Lab.

De vakjury van de Data Quality Award stond onder leiding van Frank Buytendijk (Hyperion) en bestond verder uit Jeroen Caré, Atos Consulting, Professor dr. Pieter Vijn, Nyenrode, Henk Wassenaar, DMS Consultancy en voorzitter sectie datakwaliteit DDMA en Mariëlle van der Zwan, Sparkling Consultancy en bestuurslid CRM-Genootschap. Professor dr Ed Peelen, hoogleraar CRM Nyenrode, trad op als adviseur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in