Overslaan en naar de inhoud gaan

Difrax spreekt papa's aan

Artmiks [image builders] ontwikkelde voor Difrax een nieuwe strategie en campagne. Difrax is een Nederlands merk in babyproducten, zoals…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[image builders] ontwikkelde voor een nieuwe strategie en campagne. Difrax is een Nederlands merk in babyproducten, zoals spenen, flesjes en tuitbekers.

related partner content for mobile comes here

Interessant: Waar de meeste van deze merken ervoor kiezen om te communiceren met de (aanstaande) mama, richt Artmiks zich op papa. Want de vader van tegenwoordig is niet meer de grote afwezige, maar loopt tegenwoordig ook met spuugvlekken op z'n overhemd, aldus Artmiks.

De insteek van Artmiks is Daddy Difrax: praktische tips van vaders voor vaders, met nietsverhullend beeldmateriaal. En veel 'technische info' over ergonomisch gevormde tuitbekers, bijvoorbeeld.

De makers hopen echter wel weer dat de mama's (want die lopen de drogisterijen plat voor dit soort spullen) ook voor de beelden van 'schattig zorgende mannen met baby's' gaan vallen.

De campagne wordt deze maand nog in Nederland gelanceerd, de rest van Europa volgt. Middelen die Artmiks gaat inzetten zijn onder andere advertenties, online media, instore promotion, en beurzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in