Consument bepaalt
Het is niet langer de producent die bepaalt hoe zijn producten in de media komen; via weblogs en netwerksites als MySpace en YouTube maakt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
User-generated content, daar draait het tegenwoordig om in webmarketing. Een mooi voorbeeld was het filmpje op het net waarin een mix van Coca-Cola en Mentos een schitterende explosieve fontein opleverde. Resultaat: tweeënhalf miljoen kijkers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In allerlei internet-‘praatprogramma’s’ en persoonlijke weblogs bepalen gebruikers óf en zo ja op welke manier een merk of product wordt gepromoot dan wel afgekraakt. En of ze het nu leuk vinden of niet, media, adverteerders en andere marketeers kunnen maar beter meegaan in deze trend, want anders prijzen ze zichzelf uit de markt. Er zijn grofweg drie manieren om dat laatste te voorkomen:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Campaign
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid