Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument bepaalt

Het is niet langer de producent die bepaalt hoe zijn producten in de media komen; via weblogs en netwerksites als MySpace en YouTube maakt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

User-generated content, daar draait het tegenwoordig om in webmarketing. Een mooi voorbeeld was het filmpje op het net waarin een mix van Coca-Cola en Mentos een schitterende explosieve fontein opleverde. Resultaat: tweeënhalf miljoen kijkers.

related partner content for mobile comes here

In allerlei internet-‘praatprogramma’s’ en persoonlijke weblogs bepalen gebruikers óf en zo ja op welke manier een merk of product wordt gepromoot dan wel afgekraakt. En of ze het nu leuk vinden of niet, media, adverteerders en andere marketeers kunnen maar beter meegaan in deze trend, want anders prijzen ze zichzelf uit de markt. Er zijn grofweg drie manieren om dat laatste te voorkomen:

Bron: Campaign

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in