Overslaan en naar de inhoud gaan

Robeco Direct winnaar CRM Award 2006

De Customer Relationship Management Award 2006, prijs voor klantgericht ondernemen, werd gisteravond voor de vijfde keer uitgereikt. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De , prijs voor klantgericht ondernemen, werd gisteravond voor de vijfde keer uitgereikt. Dit keer door juryvoorzitter Ed Peelen en voorzitter van het CRM Genootschap Wil Wurtz aan Robeco Direct.

related partner content for mobile comes here

Voor Robeco Direct is CRM geen project, geen systeem, maar een manier van denken hoe je met de klant omgaat, meent de jury. Volgens het juryrapport is het klantgericht ondernemen bij Younique van Robeco uitgegroeid tot 'klantgedreven adviseren'.

Ed Peelen sprak voor Tijdschrift voor Marketing met Gerard Wolfs, manager marketing research van Robeco Direct over de (pdf).

Andere genomineerden voor de CRM Award 2006 waren De Friesland Zorgverzekeraar, ING Mid Corporates en Wehkamp.
Robeco Direct won de prijs eerder in 2003.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in