Overslaan en naar de inhoud gaan

'Waarom moet elke marketeer opeens in Second Life?'

Over een week is het zo ver: Fusion2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over een week is het zo ver: .

related partner content for mobile comes here

Hét evenement van Tijdschrift voor Marketing, Adformatie, Adforesult en Communicatie in Amsterdam.

In de Tijdschrift voor Marketing-sessies draait het ook om creatieve zuurstof. De parallelsessie met Ronnie Overgoor (Pitchtalk Live), Jeroen de Bakker en Sicco Beerda zal drukbezocht zijn. Deze sessie telt de meeste inschrijvers, maar heeft dan ook de titel De Meest Inspirerende Interactieve Oplossingen Van Dit Moment .

Beerda en De Bakker presenteren in een uur de interactieve voorhoede van dit moment. In deze sessie komen voorbeelden aan bod rond de volgende thema's: user generated content, virals, nieuwe tv en social networks. De heren zullen ook cases laten zien die door hen als flops worden gezien.

Sicco Beerda: 'Adverteerders willen nu opeens allemaal op . Maar waarom dan? Wanneer moet je dat wel doen en wanneer niet?'

In de tweede marketingsessie zou Douwe Rademaker van Research International uit Tokio komen, maar hij is helaas verhinderd. Hij stuurt echter een goede plaatsvervanger: Charles O'Drobinak, ook een directeur van Reserach International Tokio, en een Amerikaan die al jaren in Japan woont.

Hij zal spreken over consumententrends uit het Oosten en hoe marketeers daar op kunnen reageren. Hoe overleef je als marketeer de hyperconcurrentie?

Onze nieuwe poll gaat over SecondLife. Iedereen praat er maar over, maar heeft het zin om daar te zijn? Veel Nederlanders komen er nog niet. Is het dan niet meer dan (duur) leergeld?
Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in