Overslaan en naar de inhoud gaan

Is KLUUN een briljant marketeer? Een briljant schrijver? Of beide?

Door Arjan Kapteijns van Project X; marketing consultants
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door Arjan Kapteijns van ; marketing consultants

related partner content for mobile comes here

In september 2003 schreven we in onze column in Tijdschrift voor Marketing over oud Project X partner en medeoprichter het volgende:

"Of Kluun met deze voor de boekenwereld vernieuwende marketingaanpak de nieuwe 'Jan Cremer' of 'Heleen van Royen' wordt, zal de tijd leren. Maar het is in ieder geval zeker een interessante case study voor marketing professionals die de komende tijd 'real time' gevolgd kan worden. En misschien is het wel de aanzet tot een centralere plek voor marketing in uitgeversland" (Voor de volledige column zie ).

Nu pakweg drie jaar later zijn er van het Boek 'Komt een vrouw bij de dokter' 500.000 stuks verkocht, komt het de komende maanden uit in de UK, US, Frankrijk ? en China en is het boek winnaar van de NS Publieksprijs. Van de opvolger 'De Weduwnaar' zijn er inmiddels 276.000 verkocht en van het boekje 'Help ik mijn vrouw zwanger' gemaakt 75.000. En ook zijn nieuwe marketingconcept dreigt een succes te worden.

Een EFFIE leverde het Kluun niet op. Maar wat vinden Molbloggers? Is Kluun een briljant marketeer? Een briljant schrijver? Of beide?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in