Overslaan en naar de inhoud gaan

Scheenstra coo print Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers benoemt Henk Scheenstra (40) tot chief operations officer van de unit Print met ingang van 1 februari 2007.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze nieuwe functie is Scheenstra verantwoordelijk voor alle printactiviteiten van Sanoma Uitgevers. Scheenstra is nu algemeen directeur van Programmabladen AKN, waarin Sanoma een belang van 25 procent heeft.
Van 2001 tot 2004 was Scheenstra directeur marketing voor Sanoma Uitgevers. Daarvoor werkte hij als manager van de uitgeefkern Voortgezet Onderwijs bij Malmberg, ook onderdeel van de SanomaWSOY groep.

related partner content for mobile comes here

Scheenstra en de recent benoemde chief operations officer Online & Media Innovatie Paul Molenaar rapporteren aan ceo Dick Molman. Scheenstra: ‘De uitgevers van de verschillende tijdschriftenclusters rapporteren weer aan mij.’ Over zijn opvolging bij Programmabladen AKN moet snel duidelijkheid komen, zegt hij. ‘De aandeelhouders, Avro, KRO, NCRV en Sanoma zullen zo snel mogelijk de procedure voor mijn opvolging starten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in